Keep Up met de blogs van Uptimizers

Jezelf onderscheiden en klanten inspireren doe je zo

Zakarija Acherrat

(Start with the why video – Simon Sinek) Jouw bedrijf, producten en diensten onderscheiden van concurrenten en klanten inspireren, is vandaag de dag geen eenvoudige opgave. Waarom weet een bedrijf als Apple de MacBook, de iPod, de iPhone en straks misschien wel de Homepod tot een succes te brengen waar andere bedrijven hun marktaandeel enorm … Lees verder

Jezelf onderscheiden en klanten inspireren doe je zo

Zakarija Acherrat

(Start with the why video – Simon Sinek) Jouw bedrijf, producten en diensten onderscheiden van concurrenten en klanten inspireren, is vandaag de dag geen eenvoudige opgave. Waarom weet een bedrijf als Apple de MacBook, de iPod, de iPhone en... Lees verder

Ieder jaar meer klikbudget kwijt aan Adwords voor dezelfde omzet? Lees hier hoe je dit patroon doorbreekt

Arjo Huijbregts

Hoe breng je de kosten voor AdWords terug? Dit is een vraag die we vaak horen. Zeker in het geval van webshops kunnen de marges behoorlijk onder druk komen te staan door stijgende kosten van AdWords. De zogenaamde CPA (Cost Per Acquisition –... Lees verder

Zo meld je jouw website aan bij Google Webmaster Tools

Zakarija Acherrat

In dit artikel laat ik je zien hoe je jouw website kunt aanmelden bij Google Webmaster Tools en hoe je een externe beheerder kunt toevoegen. Mocht je geen idee hebben wat Google Webmaster Tools is dan volgt hier een korte toelichting. Indien je... Lees verder

20 tips om jouw website of webshop beter te laten converteren

Zakarija Acherrat

Om de conversiepercentage van jouw website of webshop te verbeteren, zul je in de basis moeten beschikken over software waarin websiteconversies bijgehouden worden en uiteraard goed inzicht hebben in het koopgedrag en surfgedrag van jouw klanten. De... Lees verder