Zakarija Acherrat

Vanuit mijn rol als search engine marketeer combineer ik ruim 14 jaar online marketing ervaring (SEO en SEA), 8 jaar ondernemerschap en een marketingstudie (SBRM – HBO) om leads te genereren en klanten voor onze klanten te werven.

Mijn persoonlijke doelstelling bij iedere opdracht en online marketingtraject is het doorgronden van de klantenkring van onze klanten en de context van de markt waarin onze klant actief is. Op basis van klantonderzoek, gebruikersdata en koopgedrag van de te bereiken doelgroepen ontwikkel ik alleen of samen met mijn collega’s passende online campagnestrategieën. Deze sluiten aan op de overige marketing- en salesactiviteiten van een bedrijf. Bij het uitvoeren van de online campagnes ben ik persoonlijk verantwoordelijk voor het opzetten, testen en optimaliseren van Google AdWords campagnes, Bing Ads campagnes en Ad Markt campagnes. Vanwege mijn grote interesse voor cijfers, grafieken en data ben ik ook betrokken bij de implementatie en configuratie van verschillende web analytics tools en interpretatie van de verzamelde data naar bruikbare informatie.

Als oprichter en mede-eigenaar van Uptimizers ben ik ook verantwoordelijk voor de marketing van ons growth marketingbureau en het doorontwikkelen van onze dienstverlening. Ik kom graag in contact met collega ondernemers en verantwoordelijken van sales- en marketingafdelingen voor het uitwisselen van kennis, ervaring en opdrachten. Heb ik jouw interesse getriggerd met het bovenstaande verhaal of heb jij een vraag m.b.t. sales, marketing of analytics? Schroom dan niet om contact op te nemen. Wellicht kan ik of één van mijn collega’s jou hierbij helpen.

Blogs van Zakarija

Google Hummingbird en de relatie tussen voice en conversational search

Zakarija Acherrat

Op 15 okober 2013, tijdens de viering van haar 15 jarige bestaan,… Lees verder

Trends en cijfers van het mobiel internetgebruik in Nederland

Zakarija Acherrat

De berichtgeving van Google afgelopen week tijdens de Performance Summit 2016 is… Lees verder