Display banners

De eerste display banner is in 1994 live gegaan en is sindsdien niet meer weg te denken uit de marketingmix.
Display banners kunnen ingezet worden voor branding, leadgeneratie en in meer of mindere mate verkoopdoeleinden.

Waarom display banners?

  • Branding van jouw merk(naam). De kracht van herhaling bestaat echt.
  • Winkelmandverlaters opnieuw bereiken via dynamische remarketing. Toon het product dat de winkelmandverlater in zijn of haar mandje had zitten op de display banner.
  • Prikkelen van een latente behoefte. Je bent er niet naar op zoek, maar het kan toch de interesse wekken als het voorbij komt omdat het aansluit bij andere interesses.

Display banners zijn verkrijgbaar als statische banners (statische afbeeldingen), animatie banners (bewegende onderdelen), interactieve banners (denk aan het voorbeeld van de winkelmandverlater) en “rich media ads”(worden groter als erover gehoverd wordt). Wij kunnen uitnodigende banners voor je ontwikkelen voor het display netwerk van Google waarbij je merknaam, je producten en promoties goed tot hun recht komen en bijdragen aan je marketingdoelstellingen.

Vragen?

Zakarija Acherrat

Search engine marketeer & analytics

Vanuit mijn rol als search engine marketeer help ik bedrijven leads genereren en klanten werven. Door me te verplaatsen in jouw bedrijf, jouw klanten en jouw marketingdata, ben ik instaat om effectieve marketing- en salescampagnes te bedenken en op te zetten. Heb jij vragen rondom online marketing of sales? Bel dan 088 0600 778. Ik help je graag verder!