Remarketing

Remarketing (retargeting) is een methode waarmee eerdere websitebezoekers opnieuw benaderd worden met display banners (beeldadvertenties), tekstadvertenties (remarketing voor search) en video’s.

Remarketing maakt het mogelijk om eerdere websitebezoekers met hele gerichte communicatieboodschappen en visuals te benaderen door deze af te stemmen op de webpagina’s die ze eerder bezocht hebben, de producten die ze bekeken hebben en/of acties die ze wel of niet verricht hebben. Je kunt hierbij denken aan het verlaten van een winkelmand of juist het afronden van een verkoop.

De verscheidenheid aan retargetinginstellingen maken het mogelijk om verkoop en cross-sell doelstellingen na te streven en de winstgevendheid van je advertentiebudget te optimaliseren. Websitebezoekers kunnen opnieuw benaderd worden op meer dan 2 miljoen websites en apps die aangesloten zijn op het Google Display Netwerk (GDN) en het Google Search Netwerk (GSN).

Werkwijze

VOORDELEN

Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen. Lorem Ipsum is de standaard proeftekst in deze bedrijfstak sinds de 16e eeuw.

  • dit is een voordeel
  • dit is ook een voordeel
  • en dit is nog een voordeel
  • dit is het laatste voordeel

Concepticus

Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen. Lorem Ipsum is de standaard proeftekst in deze bedrijfstak sinds de 16e eeuw, toen… Lees deze casus

Vragen?

Zakarija Acherrat

Search engine marketeer & analytics

Vanuit mijn rol als search engine marketeer help ik bedrijven leads genereren en klanten werven. Door me te verplaatsen in jouw bedrijf, jouw klanten en jouw marketingdata, ben ik instaat om effectieve marketing- en salescampagnes te bedenken en op te zetten. Heb jij vragen rondom online marketing of sales? Bel dan 088 0600 778. Ik help je graag verder!