Search engine advertising

Met miljoenen zoekopdrachten per dag zijn Google en Bing de ideale kanalen om je producten en diensten onder de aandacht te brengen. Afhankelijk van je doelstellingen, doelgroepen en beschikbaar budget kun je hiervoor gebruik maken van de advertentieplatformen Google AdWords en Bing Ads. Door in Google AdWords of Bing Ads te bieden op de zoekopdrachten die voor je bedrijf en producten relevant zijn, kun je waardevolle websitebezoeken realiseren. Omdat Google AdWords en Bing Ads op basis van het cost-per-click (CPC) afrekenmodel werken, ben je ervan verzekerd dat je alleen betaalt wanneer er op advertenties geklikt wordt. Daarnaast kun je ook je eigen advertentiebudget bepalen waardoor Search Engine Advertising (SEA) geschikt is voor zowel kleine als grote adverteerders. Daarom doen we je op de volgende pagina’s een voorstel voor het opzetten, configureren, beheren en optimaliseren van SEA campagnes.

Vragen?

Zakarija Acherrat

Search engine marketeer & analytics

Vanuit mijn rol als search engine marketeer help ik bedrijven leads genereren en klanten werven. Door me te verplaatsen in jouw bedrijf, jouw klanten en jouw marketingdata, ben ik instaat om effectieve marketing- en salescampagnes te bedenken en op te zetten. Heb jij vragen rondom online marketing of sales? Bel dan 088 0600 778. Ik help je graag verder!