Display advertising

Display advertising is het adverteren van je bedrijf en je producten op de websites en in mobiele apps van anderen. Hierbij maken we gebruik van visuele banners. Het plaatsen van display banners op andere websites kan op verschillende wijzen. Dit kan door het direct inkopen van bannerruimte bij publishers (websites) of door gebruik te maken van het Google Display Netwerk, het Microsoft Content Network of door gebruik te maken van platformen als Taboola. Het voordeel van display advertising is het enorme bereik van potentiële klanten, doordat zij op het internet talloze websites bezoeken en/of mobiele apps gebruiken.

In combinatie met de targetingmethoden kan de nauwkeurigheid en de impact van display advertising verhoogd worden. De resultaten worden uitgewerkt in duidelijke rapportages.

Vragen?

Zakarija Acherrat

Search engine marketeer & analytics

Vanuit mijn rol als search engine marketeer help ik bedrijven leads genereren en klanten werven. Door me te verplaatsen in jouw bedrijf, jouw klanten en jouw marketingdata, ben ik instaat om effectieve marketing- en salescampagnes te bedenken en op te zetten. Heb jij vragen rondom online marketing of sales? Bel dan 088 0600 778. Ik help je graag verder!